Vevői elégedettség felmérés2021-04-22T09:28:34+02:00

    Vevői elégedettség visszajlezés
    Kapcsolati Adatok
    Megelégedettségi kérdések

    KÉRJÜK ÉRTÉKELJE ÉRTÉKESÍTŐ KOLLÉGÁNK ÖNNÉL TETT LÁTOGATÁSÁT AZ ALÁBBI SZEMPONTOK SZERINT, 1-TŐL 5-IG TERJEDŐ SKÁLÁN, AHOL AZ 5 A LEGJOBB!

    A.) Mennyire elégedett Ön a képviselőnk szakmai felkészültségével?
    B.) Mennyire elégedett Ön a képviselőnk által átadott információkkal?
    C.) Mennyire könnyen talált közös hangnemet kollégánkkal?
    D.) Kapott az Ön számára érdekes/új információkat kollégánktól?
    E.) Mennyire szívesen fogadná kollégánkat legközelebb?
    Megelégedettségi kérdések

    KÉRJÜK ÉRTÉKELJE SZERVIZMÉRNÖK KOLLÉGÁNK ÖNNÉL TETT LÁTOGATÁSÁT AZ ALÁBBI SZEMPONTOK SZERINT, 1-TŐL 5-IG TERJEDŐ SKÁLÁN, AHOL AZ 5 A LEGJOBB!

    A.) A hiba bejelentés / szerviz kérés felvétele során mennyire volt elégedett a kapott tájékoztatással?
    B.) Mennyire elégedett a szervizmérnök szaktudásával?
    C.) Mennyire elégedett a szervizmérnök magatartásával, az Önök felé tanúsított udvariasságával?
    D.) Mennyire elégedett az elvégzett feladat minőségével?
    E.) Mennyire szívesen fordulna ismét szervizmérnök kollégánkhoz legközelebb?

    ÉRTÉKELÉSÉT CÉGÜNK MŰKÖDÉSÉNEK ÉS AZ ÁLTALUNK NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGÉNEK FEJLESZTÉSÉRE KÍVÁNJUK FELHASZNÁLNI.


    Hozzájárulok, hogy a Lab-Comp Kft., mint az oldal üzemeltetője a megadott személyes adataimat az adatvédelmi szabályzatnak megfelelően felhasználja.


    Go to Top